24/7 SERVICE
Binnen de industrie worden steeds meer zaken die niet tot de kernactiviteiten van het bedrijf behoren uitbesteed. Door de toenemende complexiteit van besturingsinstallaties moet steeds vaker een beroep worden gedaan op deskundigen. Door ons specialisme binnen het vakgebied Industriële Automatisering kunnen wij u veel zorgen uit handen nemen door op het gebied van service, onderhoud en support ondersteuning te bieden. Er kan ook gebruik gemaakt worden van onze 24/7 supportdienst waarbij onze monteurs en engineers dag en nacht voor u klaarstaan.

Service Level Agreement (SLA)
Machinestilstand door een storing komt immers altijd ongelegen. Helemaal als de storing ’s avonds, ’s nachts of in het weekeinde plaatsvindt. Door het afsluiten van een Service Level Agreement (SLA) bent u altijd verzekerd van een gegarandeerd korte responsetijd om uw technische installaties in goede conditie te houden en het aantal storingen te reduceren. Neem vrijblijvend contact met ons op als u meer wilt weten over deze service.

Ondersteuning op afstand.
Wij plaatsen een remote industrial router en loggen in en kijken mee zodra u ons nodig heeft.
Neem vrijblijvend contact met ons op over deze mogelijkheid.

Wij leveren op verschillende vlakken support aan onze klanten. Denk hierbij aan het leveren van proactieve technical support / onderhoud voor een optimale continuïteit en performance van uw installatie, zowel preventief als ook correctief.